Re: ktory dysk?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:20:10 MET DST

Sledziu napisał:

> Tiaa...ale jakie jest prawdopodobienstwo ze cos sie uszkodzi,
> albo ze skroci sie tym zycie dysku....przesylka poczta dysku?

Odkąd mój kumpel zaczął pracować na poczcie stwierdziłem, że nigdy
nie odważyłbym się na zakup dysku na allegro i przesyłkę pocztą.
Zwłaszcza jeśli dysk miałby podróżować do innego miasta pociągiem.
Wtedy jest najgorzej. Najpierw z poczty jedzie paczka do oddziału
przy PKP, na miejscu z samochodu wyrzucają (tak: "wyrzucają" - nie
pomyliłem się) paczki do magazynu. W magazynie wrzucają na
elektrowózek, potem jadą na peron. Jeden koleś włazi na wózek (a
czasem nawet na paczki) i rzuca drugiemu który stoi w wagonie
pocztowym. Ten łapie i rzuca w kąt wagonu. Zwykle chłopaki mają
dobrą kondychę i refleks, więc większość paczek łapią poprawnie,
ale zdarza się, że któraś robi efektowne salto po odbiciu od
wagonu i ląduje na chodniku albo na torach. Nikt nie zwraca uwagi
na oznacznia typu "ostrożnie szkło", bo nie ma na to czasu. Potem
dłuuuga podróż i na miejscu sytuacja się powtarza: jeden rzuca z
wagonu, drugi łapie i rzuca na wózek. Potem już tylko transport do
magazynu i dalej do odpowiedniego oddziału pocztowego. Proste :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper