Re: ktory dysk?

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 13:21:23 MET DST

> Sklep, znany i lubiany, dosc dobry, daje 12!!! lub 36 ms gwarancji na
> SEAGATEa !!!

Ja mowie o gwarancji producenta. W sklepach to jest roznie, wedle uznania. A
seagate wprowadzil sam 5lat na swoje dyski i mozesz o tym przeczytac na jego
stronie www. Natomiast to ze sklepy czy dystrybutorzy nie daja tyle to juz
inna brocha. Jednak zawsze ci pozostaje furtka odeslania do producenta.

> A na Allegro jest kilkaset dysków, ludzie kupują i nie narzekają....

Tiaa...ale jakie jest prawdopodobienstwo ze cos sie uszkodzi, albo ze skroci
sie tym zycie dysku....przesylka poczta dysku? Jeszcze kurierem to rozumiem.
Ale kupo w sklepie jest najpewniejsze. Na allegro wiara bierze dyski z
hurtowni (moze i tez przesylka :P), pakuja, wysylaja.....to wszystko wplywa
na dysk wg mnie. Jakby dyski do klienta dowozil producent i montowal sie w
scianie!! to by nigdy(prawie) nie padaly ( przy dobrym chlodzeniu).
Taka prawda.