Re: 1 monitor + 2 kompy

Autor: Corran <look_at_my.sig>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:15:05 MET DST

Dnia Fri, 27 Aug 2004 13:38:00 +0200, radar <_sara_@_post.pl_> napisał:

> Hi,
>
> Stoją sobie 2 PC i jeden LCD. Jeden z kompów podłączony jest przez DVI a
> drugi tradycyjnie analogowo. Jest potrzeba przełączać się między kompami
> można to robić klawiszem Source na monitorze ale wygodniej byłoby
> zastosować
> jakiś skrót klawiszowy. VNC w tym zastosowaniu odpada.

Są do takich zastosowań elektroniczne przełączniki (do przełączania uzywa
się klawiatuty), masz 1 monitor, jedną mysz i jedną klawiature, poszukaj w
sklepach internetowych pod chasłem przełączniki. Takie zabawki troszkę
kosztują.

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/