Re: wąskie gardlo ? :-)

Autor: Tomek <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:14:44 MET DST

> Jeśli trzeba będzie... to trudno :-/ Ale musiałbym dobrze rozumieć
dlaczego
> to robię i wiedzieć po co. Możesz mi to solidnie uzasadnić? :-)

Mimo numerkow "300" te zasilacze sa dosc rozne od siebie:
1) Codegen nie wytrzyma wiele - ktos na tej grupie napisal ze 300W CodeGen
ma w rzeczywistosci ok 165-200W - nie wiem czy to prawda ale nie wydaje mi
sie to przesadzone
2) Zapewne ModeCom bedzie lepiej napiecia trzymal - nie robilem testow,
raczej zgaduje :)

PS.
Nie mialem nigdy ModeComa i nie odpowiadam za to co napisalem wyzej :)

PS2. Byc moze bardziej przyszlosciowy bylby zasilacz 350W?

Tomek