Re: wąskie gardlo ? :-)

Autor: Tomek <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:09:31 MET DST

> Jeżeli tylko takie sa objawy, to na razie moge spać spokojnie - jeszcze
nic
> takiego nigdy (odpukać!) mi się nie przytrafiło.

Nie zwrociles uwagi na 3 rzeczy:
1) Napisalem "Czesto jest tak ze sie dowiesz jak zasilacz poprostu padnie" -
tak naprawde to chyba nie "czesto" ale "najczesciej" :)
2) Jesli chcesz wymieniac podzespoly komputera, rosnie jego zapotrzebowanie
na moc zasilacza
3) Warto sie ubezpieczyc kupujac lepszy zasilacz, niz potem zalowac

Oprocz tego nalezy dodac ze moc napisana przez producenta na tanich
zasilaczach nie ma wiele wspolnego z rzeczywistoscia.

Czasem tez z powodu zasilacza system nie pracuje stabilnie.

Tomek