Re: wąskie gardlo ? :-)

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 13:21:48 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:cgn4uj$htb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hmmm... skoro 200zl to kupilbym pamiec - mozesz sie tez rozejrzec za
> uzywanymi skoro masz mocno ograniczony budzet.
>
> W wielu grach po dokupieniu pamieci mozesz nie zauwazyc wielkiej roznicy
ze
> wzgledu na karte, ale jesli grasz zadko to wybor chyba bedzie dobry.

Pewnie tak zrobię, chcociaż myślałem najpierw o procku...
Skoro wspominasz o grach, to kilka miesięcy temu strasznie ciąłem w
Bloodrayne... Wymagania minimalne to było proc 733, pamięć 128 MB (tyle
wtedy miałem), karta graf. z minimum 32 MB - tyle mam. Myślałem, że zobaczę
pokaz slajdów, a giera pomykała na moim sprzęcie jak dziki osioł :-)
Ach, to były piękne dni...