Re: Uszkodzona tablica partycji fat 32 w laptopie

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:42:08 MET DST

Osoba podpisana jako Bernard Wszoła <bwszola@interia.pl> w artykule
<news:cgmr3r$5qh$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Muszę odzyskać dane z dysku znajdującego się w laptopie ale uszkodzona
> jest tablica partycji

Uszkodziła się sama czy z Twoją pomocą? Dyski w wielu notebookach mają
ukryte partycje narzędziowe, więc dłubaniem można zrobić duże kuku.

> i nie mogę nawet zainstalować windowsa.

Jesteś pewien, że instalując Windows chciałeś dane _odzyskać_? Mnie się
wydaje, że *zamazać*.

> gdy
> próbuję zmienić wielkość partycji programem Partition Resizer
> wyskakuję mi napis FAT32 ERROR i tyle.

A może dysk jest uszkodzony? Nie piszesz, jak doprowadziłeś do obecnej
systuacji, więc dalsze dłubanie może tylko sprawę pogorszyć.

> W jaki sposób lub jakim
> programem można to bezboleśnie naprawić ?

Masz w tym notebooku stację dyskietek lub napęd CD-ROM, z którego można
startować?
Jak masz, to wybór programów jest duży i ktoś zaraz coś poleci albo sam
sobie wybierzesz z archiwum. Jednak lepiej zacznij od przetestowania
dysku.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)