Uszkodzona tablica partycji fat 32 w laptopie

Autor: Bernard Wszoła <bwszola_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 10:21:12 MET DST

Muszę odzyskać dane z dysku znajdującego się w laptopie ale uszkodzona jest
tablica partycji i nie mogę nawet zainstalować windowsa. gdy próbuję zmienić
wielkość partycji programem Partition Resizer wyskakuję mi napis FAT32 ERROR
i tyle. W jaki sposób lub jakim programem można to bezboleśnie naprawić ?