Re: Gupi Chieftec Re: Nagly zanik pradu...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 15:57:55 MET DST

Proces BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> zwrócił błąd:
> "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message
>

> A i jeszcze pod ten UPS podlaczony jest monitor LCD 15"

Masz mocniejszy UPS (na 420W), poza tym zaopatrzony w AVR. Jak sprawdzę
tego swojego grata to też pomyślę o mocniejszym. Fideltroniki nie są złe,
miałem z nimi do czynienia w dużo gorszym miejscu niż to gdzie mieszkam i
komputery przeżywały spokojnie.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze