Re: SB Audigy LS + MIDI

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 22:16:52 MET DST

> U mnie jest analogicznie:
> Creative SW Synthesizer
> Microsoft GS Wavetable SW Synth
> Creative External MIDI
> zgadza się. W moim przypadku jest identycznie, tylko, że na podłączonej
> klawiaturze MIDI nie ma dźwięku.

Bo to jest sama klawiatura, tak? Nie instrument?

> Na żadnym programie też nie mam sygnału. Chciałbym wiedzieć co może być
> tego przyczyną?? Czy może to, że mam nieodpowiednią karte?? Czy na
> SoundBlaster128 byłoby to możliwe??

Jeżeli programy pozwalają na _wybranie_ urządzenia wejściowego, i nadal nie
działa, to nie mam pojęcia jak ci pomóc.

Ale to nie dobrze, że tak się może dziać, bo sam chiałem klawiaturkę sobie
sprawić...

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv