Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: niebieski <news_krys_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:28:30 MET DST

Biotyt wrote:

> Mozesz go podlaczyc. Nie wiem do czego ta wtyczka sluzy, ale komputer
> dziala i bez niej. Pewnie to jakies dodatkowe zasilanie specyficzne dla
> niektotych plyt glownych. 20 pinowa wtyczka spokojnie zasila plyte glowna
> i jej elementy. Mozesz sie jeszcze upewnic i porownac z instrukcja na
> zasilaczu oraz z instrukcja plyty glownej czy napiecia dla poszczegolnych
> pinow i ich gniazdek na plycie sie zgadzaja (raczej na pewno tak).

Oto opis wtyczek - sam niedawno dostałem:

One:
Color Signal Pin Pin Signal Color

Gray PS_On 11 1 +5V Red

Black GND 12 2 GND Black

Black GND 13 3 +5V Red

Black GND 14 4 GND Black

White -5V 15 5 Power_Good Orange

Red +5V 16 6 +5VSB (standby) Purple

Red +5V 17 7 +12V Yellow

Red +5V 18 8 -12V Blue

KEY (blank) - 19 9 GND Black

Red +5V 20 10 GND Black

Two:
Pin Signal Color

1 Gnd Black

2 Gnd Black

3 Gnd Black

4 +3.3V Blue/White

5 +3.3V Blue/White

6 +3.3V Blue/White

Ja mam zasilacz Dell bez tej dodatkowej wtyczki i z tego powodu nie mam
napięcia +3,3V :-(, poza tym zasilacz działa tylko przy PS_ON zwartym do
masy - po odłączeniu wyłącza się. Chyba pójdzie na części.
Zasilacz: PS-5231-1

--
Pozdrawiam ...
            ... Niebieski