Re: SB Audigy LS + MIDI

Autor: Łukasz <spamlukasjordan_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 19:32:42 MET DST

Wiktor S. napisał:

> U mnie (Live Player 5.1) są takie urządzenia MIDI:
>
> A: SB Live! MIDI Synth
> B: SB Live! MIDI Synth
> SB Live! MIDI UART
> Microsoft GS Wavetable SW Synth

U mnie jest analogicznie:
Creative SW Synthesizer
Microsoft GS Wavetable SW Synth
Creative External MIDI
> jak wybiorę to trzecie, to midi milknie, więc pewnie idzie na to złącze..
zgadza się. W moim przypadku jest identycznie, tylko, że na podłączonej
klawiaturze MIDI nie ma dźwięku.
> A w drugą stronę, to już chyba musi program obsługiwać...
Na żadnym programie też nie mam sygnału. Chciałbym wiedzieć co może być
tego przyczyną?? Czy może to, że mam nieodpowiednią karte?? Czy na
SoundBlaster128 byłoby to możliwe??