Pytanie o USB.

Autor: Marcin Kukula <marcin.kukula_at_neostrada.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:36:36 MET DST

Cześć,

Mam plytę główną Asus A7N8X Delxe rev. 2.0
W opisie technicznym płyty pisze, że ma ona 6xUSB 2.0.

Kupiłem niedawno Pen Drive Kingston 256MB USB, który pracuje jako HiSpeed.
Przy podłączeniu go jednak do USB kompa wyskakuje komunikat, że:

"Masowe urządzenie magazynujące USB to urządzenie USB
HI-SPEED, które będzie działało z ograniczoną szybkością po
podłączeniu go do portu innego typu.
Urządzenie Masowe urządzenie magazynujące USB będzie działać z
ograniczoną szybkością. W celu uzyskania maksymalnej wydajności
 musisz zainstalować na tym komputerze kontroler hosta USB HI-SPEED."

Jak i skąd mogę zainstalować kontroler hosta....?

Czy USB 2.0 to nie to samo co USB HiSpeed?

Dzięki i pozdrawiam,
Marcin.