Re: 4 dyski twarde i 2 napedy CD i CDRW i Chieftec 420

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 20:08:37 MET DST

Geralt napisał:

> Zajrzyj do archiwum grupy, zamiast sie smiac... Tam
> mial ktos taki problem. Zdaje sie nawet 2 osoby.

To ja pisałem o iskrzeniu mojego Chiefteca 420 W na którym
obecnie pracuję:
http://tinyurl.com/6mz82
/przedostatni akapit/

I również ja rozmawiałem kiedyś z kimś, kto zaobserwował podobne
zjawisko i miał podobnie rozbudowaną konfigurację do mojego
zestawu, niestety nie odnalazłem w archiwum.

I na koniec: również ja pisałem o dwóch spalonych Chieftecach
360W:
http://tinyurl.com/5f6u8

--
                        Pozdrawiam, Sniper