Re: 4 dyski twarde i 2 napedy CD i CDRW i Chieftec 420

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:10:18 MET DST

"Geralt" <przemyslaw26@interia.pl> wrote in message
news:cgg1ml$ofs$1@charlie.news.tkdami.net...
> Witam!
>
> Ktos kiedys mowil, ze ten zasilacz iskrzyl przy takiej konfiguracji.
> Wiec
> chcialem wszystkich zapewnic ze u mnie to dziala bez zarzutu :). To
> tak zeby
> uspokoic ludzi, ktorzy czytali ten watek i obiecalem napisac o tym
> pozniej,
> a nie moge znalezc tego watku juz.

Heh, ja w swoim kompie przez tydzien mialem 4 HDD (160, 120 SAta, 80,
60) do tego DVDRW, karta satelitarna DVB, R9800 SE, 512 MB RAM, karta z
LPT i COM, Modem, plyta GA7N400PRO, procek Barton 2500+, dodatkowe
swiatelka w budzie i przez tydzien nonstop chodzil taki zestawik i
zasilach chieftec 420W. Inna sprawa, ze mi sie spalil, jak na wlaczonym
podlaczalem nagrywarke znajomego.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl