Re: Backup Danych !

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 20:10:43 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message
news:cgl21g.1gc.1@podolany.art.pl...
> tbg wrote:
>
> sorry, ze ciagne ten OT - ale w jakis sposob progra, ktory podales
> jest w stanie robic cos onchange?? tzn. po czym on poznaje, ze
> wlasnie zaszla jakas zmiana??

w tym przypadku konkretnym to nie wiem, ale mozna sobie wyobrazic kilka
drog. np poprzez windowsowy mechanizm czegos w rodzaju sum kontrolnych dla
katalogu. jakis trigger powiadamia skrypt kiedy nastapi zmiana i uruchamia
kopiowanie.

dazysz do tego, ze monitoring jest oparty na interwalach i ze zapewne idea z
cronem jest powielona, ale tutaj mozna wykorzystac zachowania samego systemu
zeby zoptymalizowac proces i dostac wiadomosc o zmianie przy zmianie, a nie
w zdefiniowanym czasie.

tbg