Re: SB Audigy LS + MIDI

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 18:51:48 MET DST

> Naszła mnie wczoraj dziwna ochota na potworzenie "muzyki" :).
> Mam już od dość dawna keyborda Rolanda EM-20 z gniazdami MIDI-IN i
> MIDI-OUT. W komputerze mam karte Sound Blaster Audigy LS (jest też
> wbudowana wewnętrzna NVIDIA, ale nie ma portu MIDI). Dokupiłem w sklepie
> kabel MIDI, z jednej strony ze złączem MIDI-IN/OUT, a z drugiej
> podłączeniem do karty dźwiękowej (takim jak do Joysticka). Podłączyłem
> wszystko razem (znalazłem pare opisów na necie) i próbuję wykorzystać
> mojego keyboarda. Niestety nic. We właściwościach audio w zakładce
> [...]

U mnie (Live Player 5.1) są takie urządzenia MIDI:

A: SB Live! MIDI Synth
B: SB Live! MIDI Synth
SB Live! MIDI UART
Microsoft GS Wavetable SW Synth

jak wybiorę to trzecie, to midi milknie, więc pewnie idzie na to złącze..

A w drugą stronę, to już chyba musi program obsługiwać...

uruchamiam Viennę, wybieram MIDI Keyboard|Select MIDI In Devices i znowu
mogę wybrać (tylko) SB Live! MIDI UART. Ale nie mam żadnych klawiszy żeby
sprawdzić czy działa.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv