Re: Centrino kontra P4

Autor: Krzysiek <kobrebskWYTNIJTO_at_ee.pw.edu.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 09:14:42 MET DST

> do czego zamierzasz uzywac komputera? ja takiej decyzji za ciebie nie moge
> podjac, pamietaj ze centrino mimo wszystko jest lzejszy, zuzywa mniej pradu
> innymi slowy bardziej mobilny jesli wczesniej nie uzywales laptopa nie
> wykluczysz zupelnie ze te wlasciwosci nie okaza sie przydatne, ktos
> wczesniej pozwolil sobie zauwazyc ze wydajnosc zalezy glownie od ilosci ramu
> i karty graficznej i mial duzo racji ale wydajnosc samego procesora nie jest
> bez znaczenia, odpowiedzialem na pytanie o wydajnosc p4 vs. pM, centrino to
> [...]

Uzywac bede go w domu przede wszystkim, nie zalezy mi na dlugim dzialaniu. A to
do czego uzywam kompa to:
Office (normalka chyba ;-) )
Visual Studio
PSpice (symulacje)
TCAD (tez)
filmy na dvd ->naTV
czasem jakas gierka ale nie duzo
Troche Corel, ale proste rysunki

No to by bylo na tyle. 90% To Visual Studio jednak

Krzysiek