Re: Centrino kontra P4

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:50:08 MET DST

januszek wrote:
> Krzysiek napisał(a):
> Centrimo to p4 M ktore ma wbudowane wifi i uklady oszczedzajace
> energie, dzieki czemu mniej go slychac. Tak naprawde wydajnosc zalezy
> od tego jak szybka masz grafike i ile pamieci RAM.

Nie wprowadzaj ludzi w blad !!!P4M to P4M (architektura Netburst) natomiast
Centrino to 3 elementy: P-M (bez 4! - architektura P3), wifi Intela i
chipset 855.
W tym watku chodzi o roznice pomiedzy P4M a PM. I w wypadku autora watku
roznica jest taka, ze P-M pracuje na 4x100MHz QPB a RAM na 2x133MHz (async)
Natomiast w P4-M afaik masz 4x133 MHz - a jak z RAMem nie wiem. P4-M to
mowiac krotko: z domu do samochodu i z samochodu do biura i tyle. Nie masz
notebooka tylko przenosna stacjonarke.

pozdrawiam
Zbyszek