Re: Chce kupic w USA Acer Aspire 2012WLMi i mam w zwiazku z tym pare pytan...

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:53:45 MET DST

"rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:cgj6hp$hda$1@atlantis.news.tpi.pl...

> myslisz o ukladzie klawiatury??? NIE, ale nie mozesz uzywac w nazwach
> plikow i katalogow, innych znakow jak podstawowe ASCII...

Osobiscie mam US wersje XP pro (bo tej polskiej nie moge poprostu strawic,
nazwy uslug potlumaczyli !! a to tylko przyklad).
Przed chwila stworzylem katalog w nazwie wpisujac kolejno wszystkie dostepne
polskie znaki.
Otwieram, kopiuje, usuwam. Nic nie zauwazylem zebym mial jakies bledy,
system tez o niczym nawet nie ostrzegal - wszystko jest OK.
Windows XP supportuje Unicode wiec to dla niego zaden problem.

Do kolegi Piotra: smialo polecam ci Windowsami XP Pro w wersji angielsko
jezycznej, sam uzywam i nie natknalem sie na zadne problemy podczas pracy z
systemem czy np. z calym pakietem Office ani od strony klawiatury ani
czcionek.
Jedyny problem to pytanie czy pre-instalowany Windows XP zostal w
jakikolwiek sposob okrojony (w co raczej watpie)? Jesli jest to pelna wersja
to nie bedzie zadnych problemow, w koncu czasem Windows XP przy instalacji
innych rzeczy tez czasem prosi o plyte instalacyjna, czyz nie?

mk