Re: Chce kupic w USA Acer Aspire 2012WLMi i mam w zwiazku z tym pare pytan...

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 01:14:37 MET DST

Dnia 2004-08-26 00:38, Użytkownik Piotr Kozlowski napisał:

> [...]
> ta wersja systemu operacyjnego mi odpowiada, natomiast problem polega na braku
> mozliwosci zmiany instalacji - do komputera dolaczone sa plyty z driverami i z
> obrazem dysku (z zainstalowanymi Windowsami etc) - to bardzo wygodne
> rozwiazanie, bo w razie awarii nie ma potrzeby reinstalowac systemu, ale
> zastanawiam sie, co z polskimi znakami? Czy przy instalacji polskich znakow
> potrzebna jest plyta instalacyjna Windows XP? Czy jest ewentualnie jakis inny
> sposob na zainstalowanie obslugi polskich czcionek i klawiatury polskiego

myslisz o ukladzie klawiatury??? NIE, ale nie mozesz uzywac w nazwach
plikow i katalogow, innych znakow jak podstawowe ASCII...

> ASUS to komputery, reszta to szmelc!!!$^%$^%$^%" - domyslam sie, ze jak
> kupuje sobie samochod, np. Malucha to nie jest on nawet w 1% tak dobry jak
> Chevrolet, ale jak sie potrafi to chyba mozna go mimo wszystko obslugiwac z
> sukcesem.

obrazasz malucha... akurat chevy ci sie dosc szybko zepsuje na ulicy tak
jak maluch, ale tylko ten drugi jest naprawialny w 3 minuty bez narzedzi...

> OPIS TEGO MOJEGO "CUDA"

[ciach] rekordu nie pobiles, ale moglbys byc troche oszczedniejszy...