Re: Chce kupic w USA Acer Aspire 2012WLMi i mam w zwiazku z tym pare pytan...

Autor: Piotr Kozlowski <orlinosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 08:21:30 MET DST

> Do kolegi Piotra: smialo polecam ci Windowsami XP Pro w wersji angielsko
> jezycznej, sam uzywam i nie natknalem sie na zadne problemy podczas pracy z
> systemem czy np. z calym pakietem Office ani od strony klawiatury ani
> czcionek.
> Jedyny problem to pytanie czy pre-instalowany Windows XP zostal w
> jakikolwiek sposob okrojony (w co raczej watpie)? Jesli jest to pelna wersja
> to nie bedzie zadnych problemow, w koncu czasem Windows XP przy instalacji
> innych rzeczy tez czasem prosi o plyte instalacyjna, czyz nie?
>
> mk

Ja tylko sie boje, ze jak bede potrzebowal plyty instalacyjnej, no to przeciez
jej nie bede mial. Postaram sie spytac Acera, czy jest mozliwosc zamowienia
kompa z normalna plyta instalacyjna Windows, ew. czy oni widza tu jakies inne
rozwiazanie. Mialem do nich zatelefonowac juz od dwoch dni, ale poniewaz
pracuje w nocy, to dosc ciezko mi sie obudzic przed tym, jak ich specjalisci
skoncza prace :).
Dzieki za porady!