Re: konkluzja - dlugie

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:59:43 MET DST

Dnia 2004-08-25 07:35, Użytkownik ::: sebo ::: napisał:

> 1. to co na poczatku wydawalo mi sie ciekawostka w epsonie - druk na
> plytkach - nie musi tego posiadac - na allegro wypatrzylem naklejki i
> maszyne do pozycjonowania w zestawie za 30 pln

to samo dostaniesz za 50pln w MM (powinni tego zabronic ;) )

> 2. ilosc atramentow - 4 w zupelnosci wystarcza - choc podejrzewam, ze
> takie kolory jak light cyjan - podejrzewam, ze daja mozliwosc uzyskania
> bialego wydruku na ciemnym tle (choc moge sie mylic).

TYLKO i WYLACZNIE jezeli sa pigmentowe... nie przypominam sobie zeby
jakas firma uzywala do koloru innego niz czarny, pigmentu... tu raczej
chodzi o uzyskanie wiekszej palety barw niz 256...

> 3. od czasu do czasu bawie sie w gimpie pod linuxem, albo cos tam soebie
> w linuxie dlubie - dobrze by bylo, zeby dzialala i pod tym systemem -
> wiec przyjelem zalozenie, za fajnie aby poza usb posiadale jeszcze
> zlacze lpt - moze byc mniej problemow z odpaleniem :)

i560... na usb tez dziala... aurox 8.0...

> 4. nie planuje drukowac masowo fotografi - i na wydruku zdjecia lepszym
> niz odbitka z labu mi nie zalezy

z drukarki na lepsze niz z fotolabu bedziesz jeszcze musial troche
poczekac... daj firmom pare lat...

> 5. drukarka ktora planuje zakupic ma byc na tyle dobra i droga, zeby
> tusze do niej nie przekraczaly wartosci samej drukarki (moze dziwne
> zalozenie, ale do tej pory posiadalem drukarki z nizszej pulki, gdzie
> jak skonczyly mi sie tusze i stawalem przed pulka z oryginalami - to
> zastanawialem sie czy nie lepiej kupic nowa drukare :) );

i560 - zastepniak za 17+ pln...

> pracy ksero i fax :), pomimo opini o zuzywajacych sie glowicach - cena
> oryginalu wraz z zestawem zapasowych oryginalnychtuszy na allegro o ile
> dobrze pamietam 300 pln

czyli relatywnie glowica wychodzi za ~100pln... czarny ~55pln + 3x kolor
~45pln

> + epsona r200: 6 tuszy, druk na plytkach, tanszy(zakup) od canona;
> - brak lpt, nie znalazlem info o cenie glowicy na wypadek awarii, brak
> doswiadczen z tym producentem;

epson zabudowuje glowice tak, ze bedziesz musial oddac drukarke do
serwisu...

uff... dotarlem do konca... ;)