zaginiiona partycja

Autor: blizzard <blizzy_at_izzy.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:48:28 MET DST

W komputerze mam 1 dysk 40GB podzielony na C:\15GB i D:\25GB
Braciak chciał sobie stworzyć przy pomocy PartitionMagic 8.0 trzecią
partycję z wolnego miejsca na D:\
Zawiesił mu się partitionmagic i operacja została przerwana,
teraz nie widzę w ogóle partycji D:\
PartitionMagic niby widzi ten fragment dysku, ale mam do wyboru
tylko usunięcie bądź sformatowanie partycji, jest jeszcze opcja zmiany
litery tej partcji, ale po wybraniu jej wyskakuje błąd #702 i nic nie
można zrobić.
Jak mogę odzyskać dane z tej partycji? pomóżcie, miałem tam wszystkie
swoje ważne pliki, potne siebie albo brata :((