Re: zaginiiona partycja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 00:52:33 MET DST

Użytkownik "blizzard" <blizzy@izzy.pl> napisał w wiadomości
news:cgiqkp$1jh$1@nemesis.news.tpi.pl
> W komputerze mam 1 dysk 40GB podzielony na C:\15GB i D:\25GB
> Braciak chciał sobie stworzyć przy pomocy PartitionMagic 8.0 trzecią
> partycję z wolnego miejsca na D:\
> Zawiesił mu się partitionmagic i operacja została przerwana,
> teraz nie widzę w ogóle partycji D:\
> PartitionMagic niby widzi ten fragment dysku, ale mam do wyboru
> tylko usunięcie bądź sformatowanie partycji, jest jeszcze opcja zmiany
> litery tej partcji, ale po wybraniu jej wyskakuje błąd #702 i nic nie
> można zrobić.
> Jak mogę odzyskać dane z tej partycji? pomóżcie, miałem tam wszystkie
> [...]

Przywróć tej partycji prawidłowy deskryptor (07 dla NTFS, 0C dla FAT32,
0F dla extended) - PM zmienia go na czas pracy nadając mu wartość 3C.
Jeżeli miałeś szczęście, to być może po wykonaniu chkdsk lub scandisk
(zależnie od systemu) uda ci się odczytać to, co na niej pozostało; w
przeciwnym wypadku użyj jakiegoś programu do odzyskiwania danych. PM
niestety znany jest ze swej niestabilności, możesz go spokojnie nazwać
PK - Partition Killer....

A tak na marginesie - słyszałeś kiedyś, że jak się dzieci bawią
granatem, to im rączki urywa? Ale ty pewnie twardziel jesteś i backupów
nie robisz..... pozdrów brata ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/