Re: Asus A7N8X-E Deluxe vs Abit NF7-SL

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:05:24 MET DST

Drakoo wrote:

> Tiia, a chyba sie orientujesz że jedna jest 100 a druga 1000 ??

Owszem, ale ta 1000 na 100 przecież też pójdzie.

> No i temperatura, ale za to możliwość zamontowania tego co chcesz...

A z wiatrakiem takiej nie mam?

> dla mnie to akurat kable nie są sprawą priorytetową...

Dla mnie są w kwestii ceny - bo tak to cena całego zestawu idzie w górę
mimo że płyta jest tańsza.

> co to zanczy beznadziejna według ciebie ?

Mogę mówić tylko o tym co wyczytałem. Mianowicie, że mnożnik można
regulować tylko +/-1.

> Ja mam tego Asuska i dla mnie płytka lebero, zero problemów....

To jeszcze pytanie: oglądałem zdjęcia zarówno tej płyty jak i obudowy,
którą sobie wypatrzyłem (Enlight EN7254) i gniazda wyprowadzone z płyty
nie pokrywają się z otworami w obudowie. Czy jest dołączona jakaś
metalowa płytka z odpowiadającymi nacięciami tak jak do Abita?

> zawsze można kombinować

No tak, chodziło mi raczej o to czy ktoś już w ten sposób kombinował z
tą płytą ;)

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211