Re: Asus A7N8X-E Deluxe vs Abit NF7-SL

Autor: Drakoo <drakoo_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:17:27 MET DST

> A z wiatrakiem takiej nie mam?

Z wiatrakiem i jakimś radiatorkiem zawsze jast lepie, (czyt. chłodniej)

> Dla mnie są w kwestii ceny - bo tak to cena całego zestawu idzie w górę
> mimo że płyta jest tańsza.

Problem wyboru tego co jest dla nas najważniejsze zawsze istniał...

> Mogę mówić tylko o tym co wyczytałem. Mianowicie, że mnożnik można
> regulować tylko +/-1.

To przedewszystkim zależy od proca. Odblokujesz mnożnik i już ok, lub jak ja
kup Mobila z fabrycznie odblokowanym mnożnikiem i ciesz się wydajnością

> To jeszcze pytanie: oglądałem zdjęcia zarówno tej płyty jak i obudowy,
> którą sobie wypatrzyłem (Enlight EN7254) i gniazda wyprowadzone z płyty
> nie pokrywają się z otworami w obudowie. Czy jest dołączona jakaś
> metalowa płytka z odpowiadającymi nacięciami tak jak do Abita?

Zapewne chodzi Ci o maskownice przy gniazdach, tak jest....
*Nawiasem bardzo polecam tą płytkę bo naprawdę jest super.

Pozd.