Re: Asus A7N8X-E Deluxe vs Abit NF7-SL

Autor: Drakoo <drakoo_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 20:35:58 MET DST

> Asus:
> -2x RJ45 co mi i tak będzie potrzebne

Tiia, a chyba sie orientujesz że jedna jest 100 a druga 1000 ??

> -brak wiatraka na chipsecie - cisza
No i temperatura, ale za to możliwość zamontowania tego co chcesz...

> -dołączone kabelki Serial ATA (do zasilania też)
dla mnie to akurat kable nie są sprawą priorytetową...

> -podobno beznadziejna do kręcenia
co to zanczy beznadziejna według ciebie ? Jeśli chcesz FSB 250 to sie nie
nada, lepiej NF7 ale 230 to raczej dasz rade wycisnąć, o ile pozostałe
podzespoły sobie poradzą...

Ja mam tego Asuska i dla mnie płytka lebero, zero problemów....

> Abit:
> -tańsza (mogę dokupić sieciówkę ;)
> -jest wiatrak - jedni mówią, że cichy, inni, że głośny... (a może jeśli
> bym nie kręcił sprzętu to można go odmontować tak jak zrobiłem na KT400?)
zawsze można kombinować

> -podobno świetna do kręcenia (na przyszłość)
To racja, do kręcenia, zwłaszcza extremal jest git

> -nie wiem czy ma dołączone kabelki SATA
ja też nie , ale jak mówiłem to nie jest najważniejsze

pozd.