Asus A7N8X-E Deluxe vs Abit NF7-SL

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 20:20:40 MET DST

Strasznie mam dużo dylematów przy doborze podzespołów do nowego kompa,
których sam nie jestem w stanie rozstrzygnąć. Tak więc przepraszam za
kolejny wątek i pytam, która z tych płyt jest lepsza Waszym zdaniem? Są
dosyć zbliżone jeśli chodzi o wyposażenie i cenę, obie mają Sounstorma i
generalnie prezentują się ciekawie.

Asus:
-2x RJ45 co mi i tak będzie potrzebne
-brak wiatraka na chipsecie - cisza
-dołączone kabelki Serial ATA (do zasilania też)
-podobno beznadziejna do kręcenia

Abit:
-tańsza (mogę dokupić sieciówkę ;)
-jest wiatrak - jedni mówią, że cichy, inni, że głośny... (a może jeśli
bym nie kręcił sprzętu to można go odmontować tak jak zrobiłem na KT400?)
-podobno świetna do kręcenia (na przyszłość)
-nie wiem czy ma dołączone kabelki SATA

Pozdrawiam,

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211