Re: Tajemniczy pomor komputerow...

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 19:28:51 MET DST

Stefek Borkowski wrote:

> Witam.
> Dzieki serdeczne za odzew. Chyba jedyne rozsadne uzasadnienie problemu
> nalezy wiazac z elektryka. Niestety, nie mam tu zadnych zabezpieczen z
> wyjatkiem listwy elektrycznej z bezpiecznikiem. Obluzowane gniazdko
> generujace luki elektryczne, itp. to dla mnie magia. Bede musial poprosic
> zakladowego elektryka o kontrole. Czy sadzisz, ze wszystkie zasilacze sa juz
> nieodwracalnie rabniete? Nie mam odwagi podlaczac testowo kolejnego
> zasilacza... :)
> Dam znac jak rozwiaze problem. Poki co, pozdrawiam.
> [...]

przeciez nie musisz podlaczac do sprzetu - odpal zasilke "na sucho" -
tak jak na zalaczonym obrazku (sam dol strony
http://www.ilubek.republika.pl/wstemp.html ) i chociaz posprawdzaj
miernikiem czy napiecie trzyma norme ATX
http://www.neotec.pl/page.php?id=19 . generalnie to na wlasna
odpowiedzialnosc - ale nie podejrzewam zeby miernikowi to sie udzielilo
i BIOS mu przestal wlaczac ;-)

pozdrawiam

--
            * older futhark