Re: Krótka piłka: kabel sieciowy

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 19:26:35 MET DST

Juliusz 'Julas' Gonera napisał:

> Problem jest taki, że ja chcę ten kabel przeprowadzić przez
> ścianę...

To na upartego taką wtyczkę nawet cienkim śrubokrętem da się
zacisnąć. Powolutku, każdy kabelek z osobna. Jak się postarasz to
zrobisz tak, że nawet nikt nie odróżni tego od zaciśnięcia
profesjonalnym narzędziem :)

Musisz tylko wiedzieć jak wygląda prawidłowo zaciśnięta skrętka,
żeby mieć coś na wzór.

--
                        Pozdrawiam, Sniper