Re: Backup Danych !

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:54:34 MET DST

Dnia Wed, 25 Aug 2004 21:18:21 +0200, Sebastian napisał(a):

> Mam problem, googluje już pół dnia w poszukiwaniu programu, który będzie mi
> na bieżąco backupował jeden z katalogów (będzie go zapisywał na 2 partycji i
> wszystkie zmiany), nie wiecie może jakiego programu powinienem szukać ?

pod linuksem konserve... pod windowsem jest od groma programów, ale
najlepiej jest korzystać z wiersza poleceń (wpisanego do harmonogramu)
który odwołuje się do jakiegoś programu pakującego, np. winrar. Dzięki
temu masz wszystko to, co robi normalny program do backupu - czyli
kopie różnicowe, nowe kopie itp. do tego możesz określić od groma
różnych opcji... przykładowe opisy takiego wiersza poleceń znajdują
się w sieci i w pliku pomocy dołączanym do programów (winace, winzip,
winrar itp.). Jesteś strasznym leniem, piszesz nie NTG i kłamiesz, że
szukaleś pół dnia. Tak czy siak podaję Tobie jeszcze link do strony,
na której znajdziesz większość programików:
http://www.snapfiles.com/freeware/freeware.html
i jeszcze inne dyskowo/plikowe narzędzia:
http://www.disk.fdepot.com/

--
$nie ślij listów via e-mail$