Re: Hitachi dyski

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:54:30 MET DST

Proces Sledziu <Bono@autograf.pl> zwrócił błąd:
> Mam aktualnie tylko jeggo. ALe jutro odbieram nowke seagate 200GB to sie za
> tego ostro wezme.

O, to sobie sprawdzisz cały zestaw jak należy.

> Nie wiesz jakim programem moglbym go sformatowac niskopoziomowo (WDClear nie
> rusza ibm niestety).

Echm... A po co formatować niskopoziomowo? Wątpię bardzo czy to coś da.

> A co ty bys zrobil, trzymac go i np. backupy nim robic czy sprzedac jakos za
> nizsza niz normalna cene (ktora i tak jest niska juz :P)

Ja bym go sprawdził na innym kompie, pod zupełnie innym sysytemem i w
kieszeni i jeśliby faktycznie działał dobrze, to przeznaczyłbym na backupy
(ale by został w kieszeni). Albo dał kumplowi do linuksa, może tam by
działał OK. Cena sprzedaży pewnie będzie taka sama jak cena wysyłki,więc
nie za bardzo warto.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze