Re: Hitachi dyski

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:45:58 MET DST

> A czy inne dyski też takie są? Czy chodzą normalnie? Znaczyłoby że ten
dysk
> przełącza się w PIO z powodów "wewnętrznych". Jeśli tak, to bym go
wymienił
> ten dysk. Wątpię czy da sie go naprawić.
> --

Mam aktualnie tylko jeggo. ALe jutro odbieram nowke seagate 200GB to sie za
tego ostro wezme.
Nie wiesz jakim programem moglbym go sformatowac niskopoziomowo (WDClear nie
rusza ibm niestety).
A co ty bys zrobil, trzymac go i np. backupy nim robic czy sprzedac jakos za
nizsza niz normalna cene (ktora i tak jest niska juz :P)
Pzdr