Re: Hitachi dyski

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 09:49:52 MET DST

Sledziu napisał:

> Program HDD Health w polu "UltraDMA CRC Error Count (total)"
> pokazuje 56bledow. Tasme HDD zmienialem dwa razy

I wystarczy, więcej zmieniać nie musisz, pod warunkiem, że nie
powstają nowe błędy. Starych już się nie pozbędziesz, bo zostały
zapisane w pamięci SMART dysku twardego.

> Ps. jesli to cos z dyskiem to warto go dawac do naprawy?

A po co? Masz jeszcze jakieś problemy z tym dyskiem?

Hmmm... dziwny zbieg okoliczności... dałbym sobie kabel od myszy
uciąć, że to ja pisałem ;) Tylko na tej grupie i w trochę innej
formie :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper