Re: Hitachi dyski

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:59:39 MET DST

Proces Sledziu <Bono@autograf.pl> zwrócił błąd:
> Na windzie 2000 bylo to samo. na blycie z chipsetem intela 440BX tez tak
> bylo. czy dizeje sie zle? No wiec generalnie to chodzi, ale jego
> szybkosc. 500mb przegrywa z partycje na partycje w ok.7/10minut, zalezy
> jak sie bujnie. PRzerabianie 15sciezek mp3 na audio przy wypalaniu w
> nero (zrzut plikow) zajmuje mu prawie minute. uruchomie emule,IE i
> winamp juz haczy, muza tnie sie strasznie. i co chwile cos by
> dogrywal....ja nic nie robie a ten zaczyna napier.... bez powodu. A
> kiedys tak nie bylo, bylem bardzo bardzo zadowolony z niego, w koncu
> prawie 9baniek na niego wywalilem.

A czy inne dyski też takie są? Czy chodzą normalnie? Znaczyłoby że ten dysk
przełącza się w PIO z powodów "wewnętrznych". Jeśli tak, to bym go wymienił
ten dysk. Wątpię czy da sie go naprawić.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze