Re: 4 dyski twarde i 2 napedy CD i CDRW i Chieftec 420

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:35:18 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:412c8f1c$1@news.home.net.pl...
> "Geralt" <przemyslaw26@interia.pl> wrote in message

> Heh, ja w swoim kompie przez tydzien mialem 4 HDD (160, 120 SAta, 80,
> 60) do tego DVDRW, karta satelitarna DVB, R9800 SE, 512 MB RAM, karta z
> LPT i COM, Modem, plyta GA7N400PRO, procek Barton 2500+, dodatkowe
> swiatelka w budzie i przez tydzien nonstop chodzil taki zestawik i
> zasilach chieftec 420W. Inna sprawa, ze mi sie spalil, jak na wlaczonym
> podlaczalem nagrywarke znajomego.

No ja tez mam Radeona 9800 pro. Barton 2500+ podkrecony dosc sporo, choc nie
ekstremalnie, 1 GB pamieci, kontroler dyskow, karta dzwiekowa, tuner (ale w
tej chwili wyjalem), FDD, wiatraczki jak kazdy. Wiec cos podobniego mniej
wiecej :). poza tym pewnie zelzy od egzemplarza. Czytalem np. test gdzie
chieftec 360 mial rzeczywiste cos kolo 400, a 420 mial rzeczywiste cos
kolo... 400 :). Z tego testu wychodzio ze nie ma prawie roznicy :).

Pozdrawiam
Geralt