POMOCY! Nie mogę uruchomić kompa!

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:32:26 MET DST

Szanowni Państwo,

Otóż po 10 dniach urlopu (podczas których wiem, że NIKT nie ruszał mego
komputera, bo domownicy nie wiedzą nawet jak się takie coś włącza) dorwałem się
wreszcie do mojego kompa. Pstryk, włączam, komp myśli, sprawdza CPU,
diagnozuje, każe wpisać hasełko, wyświetla tapetę, i nagle...

Nagle wyświetliło mi się czarne okno zatytułowane: "C:\WINNT\system32\cmd.exe"
o następującej treści:

FORMAT volume [/FS: file-system] [/V: label] [/Q] [/A: size] [/C] [/X]

C:\>

Co to może być?!? Jak temu zaradzić?!? Jestem wkurzony i zrozpaczony, bo
kompa szlag trafił (?), a mnie on jest potrzebny nie tylko do zabawy, ale i do
pracy. Czy macie jakąś receptę inną niż wywalenie maszyny przez okno?

Zaznaczam, że ostatniego wieczora przed urlopem korzystałem z komputera i
wszystko działało bez zarzutu. Myślałem też, że złapałem jakiegoś wirusa, ale
z Internetu korzystam praktycznie codziennie i jeszcze nigdy nie miałem czegoś
takiego (firewall i antywirusy może nie są idealne, ale zawsze
kompa "leczyły"). Co to jest?!

Z góry dzięki

Pozdrawiam

PS - Nie wiem, czy to ważne, ale mój system to Windows 2000 Professional