Re: Monitory CRT 17" - Samsung SM797DF vs. Philips 107P50

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:01:50 MET DST

Proces Przemysław Ryk <przemek_ryk@post-kropka-.pl> zwrócił błąd:
> Wiesz - to akurat nie jest monitor dla mnie tylko dla kumpla, który z
> racji posiadania ograniczonych środków na LCD sobie nie może pozwolić.
> Szukam wobec tego rozsądnego kompromisu między ceną, a parametrami. A,
> że przy tym komputerze od czasu do czasu też będę siedział., to już inna
> bajka... :)

Jaki system kumpel ma? Może mu zainstaluj zdalną pomoc (do programów), a w
gry i tak możecie grać przez sieć. Ty będziesz siedział przed swoim LCD a
on przed swoim CRT. Jedyną stratą będzie piwko, które będzie mógł Ci
postawić najwyżej wirtualnie... ;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze