Re: Monitory CRT 17" - Samsung SM797DF vs. Philips 107P50

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:15:33 MET DST

Proces Grzegorz Różański <radmor@tenbit.pl> zwrócił błąd:
> Nawet przeszkadza, ale mozna sie przyzawyczaic... A w tych monitorach nie da
> sie nie patrzyc na ten efekt, tez nigdy nie zwracalem na to uwagi, ale tym
> razem sie nie dalo

Tego chyba nie widać przy każdym wyświeltanym obrazie? Jeśli widać i
przeszkadza to faktycznie lepiej się w to nie pakować, póżniej będzie
denerwować nie gorzej niż dead pixel na LCD.

> No niestety, a CRT 17" za ponad 1000 to ja juz bym nie bral... LCD za tyle
> sie nie kupi, wiec pozostaloby czekac :]

Mam nadzieję że już niedługo, zamierzam dokonać jeszcze kliku zamian
CRT->LCD, ale nie za taką cenę.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze