Re: konkluzja - dlugie

Autor: ::: sebo ::: <shopen_at_space.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 08:54:45 MET DST

Użytkownik januszek napisał:
> Na pewno sie mylisz. Dizyka na poziomie szkoly podstawowej sie klania ;)

moze nie do konca bialego ale przykladzik powinien zilustrowac o co mi
chodzilo:
jezeli mam namalowac bialego balwana (bez obrazy, skojarzzen i epitetow
to tylko przykad) na czarnym kartonie i mam 2 zestawy kredek:
zest.1 light cyjan, c, light majenta, m, y, b;
zest.2 c, m, y, b;
to skoro cyjan jest kolorem bardzo jasno niebieskim, to light cyjan jest
pewinie jeszcze jasniej niebieski i do namalowania bialego balwana na
czarnym kartonie uzyje kredki ligt cyjan z zest.1 - to balwan powinien
byc bialo-szary wpadajacy w niebieski :) - a jezeli jazeli nie bede mial
kredki light cyjan, a jedynie cyjan z zest.2 to balwan bedzie
szaro-jasnoniebieski ??? - plastyka szkola podstawowa (chyba bardziej
uwazalem niz na fizyce) :)

> Zwroc uwage na gwarancje, drukarki lubia psuc sie zaraz po gwarancji a
> koszt napraw z rwguly jest kosmiczny.
>
> j.
i wlansnie dla tego tak molestuje grupe - gdyz chce zakupic produkt,
ktory nie tylko bedzie mial niska cene zakupu, ale koszty jego przyszlej
eksploatacji nie nadszarpna nadmiernie mojego domowego budrzetu,
poniewaz gdyby ilosc srodkow pienieznych w portfelu byla adekwatna do
ilosci i roznorodnosci produktow na rynku - to pewine kupilbym obydwie,
a ten post nigdy nie wyladowalby na grupie :)