Re: konkluzja - dlugie

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 07:45:02 MET DST

: : : sebo : : : napisał(a):

> 2. ilosc atramentow - 4 w zupelnosci wystarcza - choc podejrzewam, ze
> takie kolory jak light cyjan - podejrzewam, ze daja mozliwosc uzyskania
> bialego wydruku na ciemnym tle (choc moge sie mylic).

Na pewno sie mylisz. Dizyka na poziomie szkoly podstawowej sie klania ;)

> 3. od czasu do czasu bawie sie w gimpie pod linuxem, albo cos tam soebie
> w linuxie dlubie - dobrze by bylo, zeby dzialala i pod tym systemem -
> wiec przyjelem zalozenie, za fajnie aby poza usb posiadale jeszcze
> zlacze lpt - moze byc mniej problemow z odpaleniem :)

Podobno nie jest to juz problemem w swiecie pingwina... ;)

> 4. nie planuje drukowac masowo fotografi - i na wydruku zdjecia lepszym
> niz odbitka z labu mi nie zalezy

Na to wcale nie licz ;) Duzo planujesz drukowac w kolorze? ;)
Zasada jest taka - im tansza drukarka tym wieksze jednostkowe
koszty wydruku strony.

> 5. drukarka ktora planuje zakupic ma byc na tyle dobra i droga, zeby
> tusze do niej nie przekraczaly wartosci samej drukarki (moze dziwne
> zalozenie, ale do tej pory posiadalem drukarki z nizszej pulki, gdzie
> jak skonczyly mi sie tusze i stawalem przed pulka z oryginalami - to
> zastanawialem sie czy nie lepiej kupic nowa drukare :) );

No i tu chyba widac przewage Canonow nad Epsonem? ;)

Konkluzje wycialem - bo w zasadzie nie ma w niej niczego wartosciowego ;)

Zwroc uwage na gwarancje, drukarki lubia psuc sie zaraz po gwarancji a
koszt napraw z rwguly jest kosmiczny.

j.