Re: konkluzja - dlugie

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:11:20 MET DST

: : : sebo : : : napisał(a):

> [...]
> to tylko przykad) na czarnym kartonie i mam 2 zestawy kredek:
> zest.1 light cyjan, c, light majenta, m, y, b;
> zest.2 c, m, y, b;
> to skoro cyjan jest kolorem bardzo jasno niebieskim, to light cyjan jest
> pewinie jeszcze jasniej niebieski i do namalowania bialego balwana na
> czarnym kartonie uzyje kredki ligt cyjan z zest.1 - to balwan powinien
> byc bialo-szary wpadajacy w niebieski :) - a jezeli jazeli nie bede mial
> kredki light cyjan, a jedynie cyjan z zest.2 to balwan bedzie
> szaro-jasnoniebieski ??? - plastyka szkola podstawowa (chyba bardziej

Kolory sa transparentne. Stad nalozone na siebie zmieniaja sumaryczna barwe.
Jezeli chcesz na czarnym tle drukowac cokolwiek to pierwsza nalozona warstwa
musi byc (nieprzezroczysty) bialy podklad ;) Krotko mowiac najpierw musisz
pomalowac kartke na bialo ;P
I tak cyan nalozony na biala karte jest kolorem jasnoniebieskim. Nalozyny
na czarna kartke bedzie zupelnie inny, w zasadzie niewidzialny, etc.

> i wlansnie dla tego tak molestuje grupe - gdyz chce zakupic produkt,
> ktory nie tylko bedzie mial niska cene zakupu, ale koszty jego przyszlej
> eksploatacji nie nadszarpna nadmiernie mojego domowego budrzetu,
> poniewaz gdyby ilosc srodkow pienieznych w portfelu byla adekwatna do
> ilosci i roznorodnosci produktow na rynku - to pewine kupilbym obydwie,
> a ten post nigdy nie wyladowalby na grupie :)

No to powiedz wreszcie ile szacunkowo zamierzasz drukowac.

j.