Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 23:06:30 MET DST

Użytkownik "Drakoo" <drakoo@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cgg7lt$c2c$1@news.onet.pl...

> nie?

> on
>
> Ciakawe podejście... kręcisz procka, a zadajesz dość banalne pytania...
nie
> czepiam się tylko wydaje mi się że twoja wiedza może być niedostateczna by
> zrobić to dobrze. Nie pisałeś jakie masz mobo, ram. To wszystko uzależnia
> efekty.Poza tym jak tam temperaturki, napięcia ? Sprawdzałeś stabilność
> twojej "maszynu" ? Może to być problemem typu, coś sie wiesza , nie działa
> niewiedzieć czemu.. (twoja próba instalki xp).
> Ja też mam xp-m i chodzi u mnie na 12x200, bez zarzutu... może dużo
> szybciej, tylko po co ...

Witam!

No nie ukrywam, ze nie mam 100% wiedzy, ale ja zdobywam - a podkrecenie
procesora na pewno nie zwolni go :). Poza tym wlasnie po to pisze zeby sie
uczyc co i jak. Procesor chodzi stabilnie - testowalem programami.
Temperatura moze nie jest rewelacyjna ale 52 C nie jest tez zle (skoro 85
moze wytrzymac). Ale temp zalezy tez od warunkow w moim pokoju :). Ale przy
duzych upalach itp przy pelnym obciazeniu siegala mi nawet 60C - max jakie
kiedykolwiek mialem to 62 C.

Plyta glowna Soltek FRN3-L. Ram PC3200 2x512 MB Dual (kolejne numery
seryjne) Twinmos 2,5 CAS.

W tej chwili mi chodzi komp na FSB 166, mnoznik 14, pamieci 166. Napiecia
standardowe.

Pamiec jest troche podkrecona recznie w tej chwili z CAS 2,5 na 2 oraz Tras
z 8 na 7.
RAS to CAS standardowo 3
Ras precharge standardowo 3

Natomiast nie udalo sie wlaczyc winsowsa, jak probowalem zmienic na
9-10x200. Nie wiem co moze byc powodem...

Moj tez moze szybciej niz 166 x 14 ale nie chce szybciej. Bardziej mi
chodzilo uruchomienie pamieci na pelnych 200...

Pozdrawiam
Geralt