Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: Drakoo <drakoo_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:16:38 MET DST

> Czy Athlon mobile barton 2500+ w windowsie xp potrzebuje steronikow czy
nie?

> Bo nie wykrywa mi procesora i jest unknown type. Moze przez to nie dziala
on
> w 100% wydajnie? Prosze o pomoc. Czy trzeba cos instalowac, czy dziala ok
> mimo to.
> Aha procesor jest podkrecony...

Ciakawe podejście... kręcisz procka, a zadajesz dość banalne pytania... nie
czepiam się tylko wydaje mi się że twoja wiedza może być niedostateczna by
zrobić to dobrze. Nie pisałeś jakie masz mobo, ram. To wszystko uzależnia
efekty.Poza tym jak tam temperaturki, napięcia ? Sprawdzałeś stabilność
twojej "maszynu" ? Może to być problemem typu, coś sie wiesza , nie działa i
niewiedzieć czemu.. (twoja próba instalki xp).
Ja też mam xp-m i chodzi u mnie na 12x200, bez zarzutu... może dużo
szybciej, tylko po co ...