Re: Dlaczego bez FM???

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 21:30:56 MET DST

Hej

"Sitek" <situnio_wywal_to_@o2.pl> wrote in message
news:cgftjk$34d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam karte tv z tunerem fm niestety nie mogę posłuchać radia bo nie widzi
> kanałów, a nie widzi bo nieaktywny jest przycisk FM na panelu sterowania
> oprogramowaniem do karty.

Tradycyjnie odpowiem nie na temat :) musisz miec to oryginalne
oprogramowanie averowe?
Wejdz na stronę http://flesko.cz - jest to strona darmowego programu
Radiator do obsługi wiekszosci kart radiowych. Nie bede ukrywał ze do
wiekszosci to znaczy ze nie do wszystkich, sam mam obecnie karte na Bt878
(Art TV) i niestety Radiator wlasnie jej za bardzo nie obsluguje. Niemniej
na tej stronie sš linki do kilku innych darmowych programów "radiowych" i
jeden z nich być moze zadziala z twoim tunerkiem. Mi np. pomógł taki: bRadio
2.1

--
Pozdrovionka
Speedy