Re: odglos dysku

Autor: Gilder <gilder_at_usun.to.interia.wytnij.pl.to.tez>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 21:25:23 MET DST

Dnia 2004-08-24 20:05, Użytkownik Roberto napisał:
> Też mam ten dysk i ostatnio coś siada transfer...wydaje dziwne odgłosy,
> jakieś stuknięcia...chyba się przesiądę na Caviara albo Samsunga z 8MB

Ja mam Cavara 80 GB i też czasami (1 na miesiąc) jest takie stuknięcie,
jakby ktoś młotkiem walnął o dysk, wydaje mi się że tak być nie powinno,
ale narazie nie odczuwam z tego powodu jakiś spadków transferu ani
badbloków.

Natomiast tuż obok na serwerze mam 2 Samsungi 80 GB SP0802N i te są o
wiele cichsze i żadnych trzasków stuków ani brzęczenia nie ma, więc
jeśli masz wybór to polecam Samsunga.

Pozdrawiam