Dlaczego bez FM???

Autor: Sitek <situnio_wywal_to__at_o2.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:20:05 MET DST

Mam karte tv z tunerem fm niestety nie mogę posłuchać radia bo nie widzi
kanałów, a nie widzi bo nieaktywny jest przycisk FM na panelu sterowania
oprogramowaniem do karty.

kofiguracja maszyny
Karta TV AVerTv /Chipset Conexant – Brooktree BT 878/
Jest gniazdo na antene radiowš, w instrukcji też jest adnotacja o możliwoœci
odbioru i sposób strojenia ale nic mi po tym przycisk nie aktywny.
Sterowniki scišgnięte z sieci od producenta AverMedia najnowsze i nic.
Pracyje na WinXP HE, celeron 500MHz, 256 SDRam,

Ja chce radia
Sitaek