Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 20:30:41 MET DST

> Czlowieku straszne bzdury wypisujesz. Po pierwsze to, ze procek podkrecony
> jest bardziej wydajny to tak oczywiste jak to ze niebo jest niebieskie. Po
> drugie , chcesz powiedziec ze podkreciles procka i nie zapusciles zadnego
> testu zeby ucieszyc oko wzrostem wydajnosci??! Po trzecie z twojego
> procesora mozna o wiele wiecej wycisnac niz 166x14, ale to juz inny temat
>
> pozdr
> Łukasz

Witam!

Gdybym wszystkiego byl pewien, to nie pytalbym - wiec nie wiem o co Ci
chodzi? Chce sie doedukwoac. Testy nie puszczalem bo dopiero zainstalwalem
wszystko i nie mialem czasu, ale dzisiaj puszcze cos. Ze mozna wycisnac
wiecej to pewnie prawda, Po prostu boje sie nie porypac nic. bo jak
ustawilem na FSB 200 i zdaje sie mnoznik na 9 to nie poszlo i do tego poszla
za to partycja na dysku i stracilem 40 GB danychi 1 dzien prob instalacji
windowsa zanim nie zrobilem kompletnego formatu...

Wiec wole sie dopytywac, tutaj juz wiele osob zna odpowiedz na moje
pytanie...

Geralt