Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: LoChNeSs <lochnesNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:58:13 MET DST

> Hmm.. Kazdy podkreca te procesory mobile. Inaczej musialby chodzic na FSB
> 133 x 14 co jest wolne. Ja puscilem bez problemow bez zmiany napiec na FSB
> 166x14.
>
> Pytanie jest, czy to wplywa na wydajnosc procka czy nie...

Czlowieku straszne bzdury wypisujesz. Po pierwsze to, ze procek podkrecony
jest bardziej wydajny to tak oczywiste jak to ze niebo jest niebieskie. Po
drugie , chcesz powiedziec ze podkreciles procka i nie zapusciles zadnego
testu zeby ucieszyc oko wzrostem wydajnosci??! Po trzecie z twojego
procesora mozna o wiele wiecej wycisnac niz 166x14, ale to juz inny temat

pozdr
Łukasz